A gdziez to sie podziewa genialny minister, obronca Swidnika niejaki Sobon? No gdzie?
|
|
,zarząd lotniska do wymiany. dobrych menadżerów potrzeba, a nie polityków
|
|
ewentualnie byłbych wiceprezydentów Lublina z PO ..Może rozwiązaniem byłoby dokoptowanie do zarządu jeszcze kilka osób za 30 tyś miesiecznie.?Napewno paru Misiewiczów sie znajdzie - przecież oni też muszą gdzieś pracowac :))) |
|
hehe lotnisko złapało chwilową zadyszkę a trolle z PiS wręcz dostają orgazmu, pokażcie drugie takie lotnisko w Polsce z taką dynamiką rozwoju w ciągu kilku pierwszych lat od rozpoczęcia działalności
|
|
Czy to początek końca ? Wszystko wskazuje , że tak. Jeżeli sieć połączeń będzie sie dalej "rozwijać" w takim tempie to w 2020 roku nastąpi zamknięcie lotniska ze względów ekonomicznych oczywiście. Szkody bo wszystko szło w dobrym kierunku.
|
|
Chytra baba z Radomia niszczy lubelskie lotnisko - dlaczego ida grube miliony z budżetu na bezprzyszłościowe lotnisko w Radomiu?
|
|
przecież autor pierwszego komentarza zauważa wyraźnie, że alternatywny PiSowski kandydat to jeszcze większe zło niż ten panujący obecnie? Więc o co chodzi autorowi drugiego komentarza?Prezydent Zuk to chyba zajety sprzedawaniem dzialek deweloperom. Kto by sie przejmowal, ze lotnisko puste, ze drogi niewyremonyowane, ze parkingi podziemne sa tylko na papierze, ze chodnikow i drog nie odsniezaja, ze torow nie ma, ze pociagi zredukowali. Jemu pewnie jest wygodnie. Pensja podniesiona. Teraz 3 lata mozna sie poobijac a pozniej kilka miesiecy udawania, ze cos sie robi. Lublin nie ma szczescia do władz. Wybór niestety był między złym i gorszym. Ale naprawde, wez sie chlopie do roboty!!!Właśnie trolu, nie bierz przykładu z rządu i weź się w końcu do uczciwej do roboty a nie siejesz propagande z pasków grozy na tvp info. A tak wogle to ile dziś za wpis? |
|
EFEKT PAWLAKA z osp ZSL w radzie nadzorczej?
|
|
Pewnie o to,że cieżko sie czyta ten bełkot o rzekomym wyborze między mniejszym złem. Ja rozumiem, że prezydent miasta nie powinien sprzedawać ziemi developerom tylko rolnikom, żeby mogli pole kuniem orać. Rozumiem, że januszy boli, że prezydent powiązany z PO wprowadził Lublin do czołówki miast Polski ale zamiast wypisywać farmazony i regułki z centrali na necie lepiej pójść do lekarza specjalisty, medycyna jest na wysokim poziomie - z pislamizmu można sie wyleczyć.przecież autor pierwszego komentarza zauważa wyraźnie, że alternatywny PiSowski kandydat to jeszcze większe zło niż ten panujący obecnie? Więc o co chodzi autorowi drugiego komentarza?Prezydent Zuk to chyba zajety sprzedawaniem dzialek deweloperom. Kto by sie przejmowal, ze lotnisko puste, ze drogi niewyremonyowane, ze parkingi podziemne sa tylko na papierze, ze chodnikow i drog nie odsniezaja, ze torow nie ma, ze pociagi zredukowali. Jemu pewnie jest wygodnie. Pensja podniesiona. Teraz 3 lata mozna sie poobijac a pozniej kilka miesiecy udawania, ze cos sie robi. Lublin nie ma szczescia do władz. Wybór niestety był między złym i gorszym. Ale naprawde, wez sie chlopie do roboty!!!Właśnie trolu, nie bierz przykładu z rządu i weź się w końcu do uczciwej do roboty a nie siejesz propagande z pasków grozy na tvp info. A tak wogle to ile dziś za wpis? |
|
-->> Decyzja o zwiększeniu częstotliwości i uruchomieniu nowych tras PLL LOT z Polski do Izraela okazała się słuszna pod względem biznesowym. W lutym średnie wypełnienie samolotów LOT-u wykonujących połączenia z pięciu polskich portów do Tel Awiwu wyniosło prawie 80%.
|
|
Tak naprawdę to szef lotniska nie wiem dlaczego jest zaskoczony. Myślę, że udaje idiotę. Jeżeli jest się chociaż w temacie (zainteresowanych odsyłam do artykułów o ruchu lotniczym w Polsce) to jasne jest jak słońce, że jak zwykle chodzi o kasę. Nie trzeba się pienić, że zamknąć czy zaorać. Nasze władze miasta Lublin, ponieważ i tak mają już ogromny dług publiczny postanowiły ostro przykręcić kasę dla naszego lotniska. Linie nisko kosztowe nie żyją z biletów za 150 PLN do Londynu, tylko z tego ile uzyskają pieniędzy od lotniska. Lublin to nie Londyn czy Paryż. To my, jako miasto na prowincji Europy musimy zabiegać o kierunki. Prezydent Ferenc wioski Rzeszów już dawno to zrozumiał, więc buli za połączenia do jego miasta. Dlatego może i obecna dynamika rozwoju tej wsi jest teraz większa. Oni bulą już od bagatela 50 lat i nie płaczą, bo wiedzą że pies z kulawą nogą do nich nie zajrzy jak nie będzie lotów. U nas zakręcili kasę i najpierw zniknęła baza, a później od razu 12 kierunków - piękny strzał sobie w kolano. Wizzar i Ryanair potrafią wycofać swoje kierunki w 3 dni, taki mają wewnętrzny system. Czy dotować to lotnisko? Jak nie będziemy w nie wkładać, napewno na rowerze nie przyjedzie tu żaden inwestor. Teraz liczą się miasta z szybką lotniczą komunikacją. Reszta będzie czekać jeszcze 50 lat, aż zupełnie wyludnieje. Do Lublina przylatywalo ostatnio też wielu Norwegów, Szwedów, Włochów nawet Holendrów. Hiszpanie z erazmusa i nie tylko przylatują przez Londyn i Eindhoven. U nas na górze jak nie zmienią polityki wobec przewoźników to myślę, że sprowadzą nas na dno prowincjonalnych miast.
|
|
Tak naprawdę to szef lotniska nie wiem dlaczego jest zaskoczony. Myślę, że udaje idiotę. Jeżeli jest się chociaż w temacie (zainteresowanych odsyłam do artykułów o ruchu lotniczym w Polsce) to jasne jest jak słońce, że jak zwykle chodzi o kasę. Nie trzeba się pienić, że zamknąć czy zaorać. Nasze władze miasta Lublin, ponieważ i tak mają już ogromny dług publiczny postanowiły ostro przykręcić kasę dla naszego lotniska. Linie nisko kosztowe nie żyją z biletów za 150 PLN do Londynu, tylko z tego ile uzyskają pieniędzy od lotniska. Lublin to nie Londyn czy Paryż. To my, jako miasto na prowincji Europy musimy zabiegać o kierunki. Prezydent Ferenc wioski Rzeszów już dawno to zrozumiał, więc buli za połączenia do jego miasta. Dlatego może i obecna dynamika rozwoju tej wsi jest teraz większa. Oni bulą już od bagatela 50 lat i nie płaczą, bo wiedzą że pies z kulawą nogą do nich nie zajrzy jak nie będzie lotów. U nas zakręcili kasę i najpierw zniknęła baza, a później od razu 12 kierunków - piękny strzał sobie w kolano. Wizzar i Ryanair potrafią wycofać swoje kierunki w 3 dni, taki mają wewnętrzny system. Czy dotować to lotnisko? Jak nie będziemy w nie wkładać, napewno na rowerze nie przyjedzie tu żaden inwestor. Teraz liczą się miasta z szybką lotniczą komunikacją. Reszta będzie czekać jeszcze 50 lat, aż zupełnie wyludnieje. Do Lublina przylatywalo ostatnio też wielu Norwegów, Szwedów, Włochów nawet Holendrów. Hiszpanie z erazmusa i nie tylko przylatują przez Londyn i Eindhoven. U nas na górze jak nie zmienią polityki wobec przewoźników to myślę, że sprowadzą nas na dno prowincjonalnych miast.100/100 |
|
Masz racje tam trzeba ludzi myślacych.ewentualnie byłbych wiceprezydentów Lublina z PO ..Może rozwiązaniem byłoby dokoptowanie do zarządu jeszcze kilka osób za 30 tyś miesiecznie.?Napewno paru Misiewiczów sie znajdzie - przecież oni też muszą gdzieś pracowac :))) |
|
Mogliby zwiększyć częstotliwość połączenia do Warszawy żeby we wtorek i sobotę też było, muszę w te dni autem się tłuc.
|
|
pojawia się i znika i znika i znika-to taka polityka
|
|
A może Lublin-Bristol -Lublin?
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|